قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ادامه پیکارهای کالچو، شب گذشته تیم فوتبال اینتر میزبان تیم قعرنشین نووارا بود که در نهایت متحمل شکست یک بر صفر شد.

تک گل این دیدار را کاراسیه‌لو در دقیقه 56 به ثمر رساند.

نووارا در این دیدار در دقیقه 80 با اخراج رادووانوویچ 10 نفره به ادامه بازی پرداخت اما شاگردان رانیری نتوانستند از این فرصت هم استفاده کنند و دومین شکست متوالی خود را پذیرا شدند.

نراتزوری پس از کسب نتایج درخشان هفته‌های گذشته در 4 دیدار متوالی کالچو نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و متحمل 3 باخت و یک تساوی شده است.

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ mahiar ]

میلان که در زمین اودینزه به میدان رفته بود در حالی که تا دقیقه 76 بازی با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود عقب بود در نهایت 2 بر یک به پیروزی دست یافت.

 آنتونیو دی ناتاله در دقیقه 19 اودینزه را یک بر صفر پیش انداخت اما در نیمه دوم و در دقیقه 77 بازی میلان بعد از حملات متعدد بالاخره توسط ماکسی لوپز مهاجم آرژانتینی خود به گل رسید. این نخستین گل لوپز بود در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی و تا پایان فصل از کاتانیا به جمع روسونری اضافه شده است.

 اما این پایان کار نبود و استفان الشراوی مهاجم جوان میلان در دقیقه 85 دومین گل این تیم را به ثمر رساند تا شاگردان ماسیمیلیانو الگری با پیروزی زمین بازی را ترک کنند. میلان با این پیروزی و با دو بازی بیشتر نسبت به یوونتوس 47 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

 در دیگر دیدار کالیاری موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل پالرمو به برتری دست پیدا کند. نتایج کامل دو بازی دیشب به شرح زیر است:

 * اودینزه یک – میلان 2
گل‌ها: آنتونیو دی ناتاله (19) برای اودینزه و ماکسی لوپز (77)، استفان الشراوی (85) برای میلان

 * کالیاری 2 – پالرمو یک
گل‌ها: پینیلا فررا (56)، دانیله دسنا (81) برای کالیاری و ماتیاس هرناندز (83) برای پالرمو

 برنامه ادامه دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

 یکشنبه 23/11/90
آتالانتا – لچه
اینتر – نوارا
پارما – فیورنتینا
کاتانیا – جنوا
بولونیا – یوونتوس

 دوشنبه 24/11/90
سیه نا – رم
ناپولی – کیه وو

 جدول رده بندی:
1- میلان47 امتیاز
2- یوونتوس 45 امتیاز (دو بازی کمتر)
3-لاتزیو 42 امتیاز
4-اودینزه 41 امتیاز
-----------------------------------------
18- لچه 17 امتیاز
19- چزه‌نا 16 امتیاز
20- نوارا 13 امتیاز
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:12 ] [ mahiar ]

به نقل از کوریره دلو اسپورت، آلبرتو جیلاردینو در پنجره نقل و انتقلات زمستانی، پس از سال ها حضور در فیورنتینا، راهی جنوا شد.

این مهاجم 29 ساله در جریان جلسه تمرینی باشگاه دچار آسیب دیدگی از ناحیه ماهیچه پا شد و بین 3 هفته تا یک ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند.

انریکو پرزوسی، رئیس باشگاه در این مورد گفت: از این بابت بسیار متاسفم ولی باید با این شرایط کنار بیاییم. جیلا را نزدیک به یک ماه از دست دادیم که این موضوع برای ما سنگین است. با آسیب دیدگی او بالانس خط حمله ما تا حدودی از بین می رود. در نبود جیلاردینو باید بیشتر به دفاع کردن رو بیاوریم. باید ببینیم اوضاع به چه شکل پیش می رود. بازی آینده ما برایمان بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

جنوا در دیدار آینده خود باید با کاتانیا روبه رو شود. دیدارهای بعدی آن ها نیز با آتالانتا، کیه وو، پارما و لچه خواهد بود.

 

[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:1 ] [ mahiar ]

رقابت‌هاي سري A ايتاليا پنج شنبه شب با انجام يک ديدار وارد هفته‌ي بيست و سوم شد که لاتزيو در خانه با نتيجه‌ي 3 بر 2 از سد چزه‌نا عبور کرد.


تيم پايتخت نشين در حالي سه امتياز اين بازي خانگي را از آن خود کرد که در نيمه‌ي نخست دو گل از حريف خود عقب افتاده بود، اما در نيمه‌ي دوم بازي توانست ورق را برگردانده و سه گل بزند. در اين ديدار هرنانس، لوليچ و کوژاک براي لاتزيو گلزني کردند. لاتزيو به لطف سه امتياز اين ديدار خانگي 42 امتيازي شد و به رده‌ي سوم جدول راه پيدا کرد.


در ساير ديدارهاي هفته، ميلان جمعه در خانه اودينزه به مصاف اين تيم مي‌رود و کالياري مقابل پالرمو قرار مي گيرد. در ديدارهاي روز شنبه هم اينتر در جوزپه مه‌آتسا پذيراي نوارا است و يوونتوس صدرنشين مقابل بولونيا به ميدان مي رود.


* جدول رده بندي سري A

1- يوونتوس 45 امتياز - 21 بازي

2- ميلان 44 امتياز - 22 بازي

3- لاتزيو 42 امتياز - 23 بازي

4- اودينزه 41 امتياز - 22 بازي

5- اينتر 36 امتياز - 22 بازي

6- رم 35 امتياز - 22 بازي

 
 
 

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ mahiar ]

چهارشنبه شب گذشته تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی ۲ بر یک مقابل میلان سکانس اول از فینال زودرس کوپاایتالیا را به نام خود ثبت و به فینال اصلی سلام کرد.

در آن دیدار شاراوی تک گل میلان را در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند اما کاسرس در دقایق ۵۳ و ۸۳ برای تیمش گلزنی کرد تا بانوی پیر با عبور نصفه و نیمه از سد میلان مقتدرانه به قهرمانی در جام حذفی ایتالیا بیندیشد.

در بازی حساس شب گذشته نیز، تیم فوتبال سیه‌نا مقابل ناپولی قدرتمند قرار گرفت و همه را شگفت زده کرد.

این تیم با نتیجه مشابه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا با توجه به برگزاری بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با خیالی آسوده‌تر نسبت به حریف خود به فکر بازی برگشت باشد.

در این بازی، رینالدو ۴۲ و آگوستینو ۶۶ برای سیه‌نا گلزنی کردند و پسولی (گل به خودی ۸۶) تک گل بی اثر ناپولی را ثبت کرد.

بازی‌های برگشت ۲۱ ماه مارس برابر با دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۱ برگزار می‌شوند.

 

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

یوونتوس با پیروزی 2-1 در مقابل میلان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، در یک قدمی رسیدن به فینال قرار گرفتند.
در این دیدار مارتین کاسرس، مدافع اروگوئه ای یوونتوس، ستاره تیمش بود و با زدن هر دو گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.
یوونتوسی ها در نیمه اول در بیشتر دقایق نیمه اول بر بازی مسلط بودند و صاحب دو موقعیت بسیار خوب گلزنی شدند اما بوریه لو هر دو را از دست داد.
پس از آن الشراوی روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او نتوانست دروازه یوونتوس را چندان تهدید کند.
حرکات یوونتوسی ها از سمت چپ، موقعیت های خطرناکی روی دروازه میلان ایجاد کرد اما شاگردان کونته در زدن ضربات نهایی کم دقت بودند و در نهایت این موقعیت ها را یکی بعد از دیگری از دست دادند.
نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، خیلی زود یوونتوس از حریف پیش افتاد.
حرکت سیمونه پادوین و عبور او از سیلوا، یک موقعیت شوتزنی را برای بوریه لو ایجاد کرد. ضربه این بازیکن توسط آملیا برگشت داده شد اما کاسرس که در موقعیتی خوب صاحب توپ شد، با ضربه ای دقیق قفل دزوازه میلان را باز کرد.
اما این برتری چندان دوام نداشت و استفن اشراوی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند. ارسال عالی آنتونینی در محوطه جریمه یوونتوس به آمبروسینی رسید و کاپیتان روسونری با یک ضربه سر توپ را برای الشراوی آماده کرد و این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه استوراری را باز کرد.
چند دقیقه بعد میلان می توانست توسط زلاتان به گل برتری برسد اما این اتفاق رخ نداد.
در سمت مقابل میرکو ووچینیچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او در شلوغی محوطه جریمه میلان راهی به دروازه نداشت.
اما سرانجام در فاصله 7 دقیقه به پایان بازی کاسرس بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و با یک ضربه زیبا دروازه آملیا را باز کرد.
با این پیروزی، یوونتوس از شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به فینال برخوردار است. دیدار برگشت دو تیم روز 21 مارس برگزار خواهد شد.
با این نتیجه، روند دیدارهای بدون شکست یوونتوس در این فصل به 24 رسید.

 

 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:19 ] [ mahiar ]

 

 در شرایطی که پیکارهای هفته بیست و سوم کالچو از روز پنج شنبه(امروز) با مصاف لاتزیو و چزنا آغاز خواهد شد، شب گذشته دیدار عقب افتاده هفته هجدهم انجام گرفت. در این بازی که کاتانیا در ورزشگاه خانگی خود«آنجلو ماسیمو» و در حضور 14 هزار نفر تماشاگر پذیرای یاران فرانچسکو توتی شد، در پایان 90 دقیقه تلاش تساوی یک بر یک ثبت شد.

 ابتدا نیکولا لگروتالیه در دقیقه 25 کاتانیا را پیش انداخت و میزبان را به کسب پیروزی و هر سه امتیاز بازی امیدوار کرد. اما تنها سه دقیقه بعد دانیله دروسی، ستاره رم گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند.

 کاتانیا پس از این تساوی از 20 بازی انجام داده ، صاحب 24 امتیاز شد و در رده چهاردهم جای گرفت. اما رم با این نتیجه بعد از 22 بازی به 35 امتیاز دست یافت و پله ششم جدول را پس از یوونتوس( صدرنشین – 45 امتیاز)، آ.ث میلان(44 امتیاز)، اودینزه(41 امتیاز)، لاتزیو(39 امتیاز)، و اینترمیلان (36 امتیاز) از آن خود کرد.
 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:11 ] [ mahiar ]

به نقل از اخبار فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال آنژی روسیه برای جذب وسلی اسنایدر هافبک هلندی اینترمیلان پیشنهاد 10 میلیون یورویی در سال را ارائه کرده و با توجه به باقی ماندن مهلت نقل و انتقالات زمستانی در کشور روسیه در صدد جذب این هافبک طراح هلندی است.

این تیم روسی پیش از این ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی نراتزوری را با قرارداد 27 میلیون یورویی برای مدت 3 سال جذب کرده و این‌بار برای تقویت کمربند خط میانی میدان تیم خود اسنایدر را می‌خواهد.

وسلی اسنایدر در این‌باره اظهار داشت: امکان رخ دادن هر چیزی وجود دارد، اما در حال حاضر شرایط خوبی در اینتر دارم و راضی هستم. امکان دارد پیشنهاد خوبی مطرح شود نراتزوری را ترک کنم.

وی افزود: حتی پیش از این به فکر بازی در آمریکا هم بوده‌ام ولی به‌نظرم هنوز زود است. پیش از این قصد حضور در منچستر را داشتم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

با توجه به رهایی اسنایدر از بند مصدومیت به‌نظر می‌رسد سران اینتر حاضر به راضی‌شدن برای انتقال این هافبک تکنیکی و خلاق نخواهند شد.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ mahiar ]

چهارشنبه شب ورزشگاه سن سیرو میزبان دیداری حساس و تماشایی است. میلان و یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا (جام حذفی ایتالیا ) مقابل هم قرار خواهند گرفت.

حساسیت اوضاع جدول سری آ و رقابت شانه به شانه دو تیم یووه و میلان برای صدرنشینی در جدول این رقابتها، این دیدار را بیش از هرزمان دیگری جذاب خواهد کرد.

دیگر دیدار این مرحله هم پنجشنبه شب میان دو تیم سیه نا و ناپولی انجام خواهد شد.

دو بازی برگشت این مرحله در روز بیست و یکم ماه مارس، برگزار می شود تا تکلیف فینالیستهای کوپا ایتالیا روشن گردد.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 530
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 658
بازدید ماه : 656
بازدید کل : 64562
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1